Tältä kosmetiikkamainokset näyttäisivät, jos niissä käytettäisiin ainoastaan mainostettavia tuotteita
Valitettava tosiasia on se, että mainoksissa käytetään paljon erilaisia kuvanmuokkausohjelmia saadakseen mainostettavan tuotteen tai palvelun näyttäytymään parhaimmassa valossaan. Nyt tuore video on ottanut aiheeseen kantaa näyttävällä tavalla.
Videolla esitellään, miltä kosmetiikkamainokset näyttäisivät, jos niissä käytettäisiin todella ainoastaan mainoksen kohteena olevaa tuotetta. Aiemmin esimerkiksi eri ripsivärimainoksissa on valheellisesti käytetty tekoripsiä tuuheuttavien ja pidentävien ripsivärien mainostamiseen, joten videon pointti on ihan oleellinen. Mainokset eivät olisi läheskään niin näyttäviä, jos niissä todella käytettäisiin ainoastaan mainoksen kohteena olevaa tuotetta.