Keksiyhtiö sai erilaisuutta ylistävästä mainoksestaan huonoa palautetta – näin upeasti yhtiö reagoi
Yhdysvaltalainen Honey Maid -yhtiö tunnetaan muun muassa grahamkekseistään. Keksiyhtiö julkaisi äskettäin mainoksen, jossa he esittelevät erilaisia perheitä ja sitä, kuinka heidän keksinsä sopivat perheelle kuin perheelle. Muun muassa homopariskunnalla varusteltu mainos ei kuitenkaan sopinut kaikkein konservatiivisimmille katsojille.
Esimerkiksi Yhdysvaltalainen One Million Moms -järjestö tuomitsi erilaisuutta ylistävän mainoksen ”loukkaavaksi miljoonia amerikkalaisperheitä kohtaan tukemalla homoseksuaalista agendaa”, BuzzFeed-sivusto uutisoi. Honey Maid otti saamansa kritiikin vastaan ja muutti sen uudeksi mainokseksi. Katso videolta kuinka huikella tavalla yhtiö hyödynsi saamaansa negatiivisen palautteen. Alkuperäinen mainos on katsottavissa alapuolella.